მიუხედავად იმისა, რომ ჩვენი მოგზაურობა მარტივი ვებ ზარით დაიწყო, ჩვენი სტარტაპის შექმნის მიღმა არის მომხიბლავი ამბავი. ჩვენი წარმოშობის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ სტატია ჩვენს შესახებ:
რამ გამოიწვია იდეა და როგორ განვითარდა ის აქამდე?
ერთხელ მე და ჩემი მეგობარი ვემზადებოდით საზაფხულო მოგზაურობისთვის საზღვარგარეთ. თუმცა როგორც ყველა საზაფხულო შვებულებას, არც ამჯერად ჩაუვლია დრამის გარეშე. ჩვენ აღმოვაჩინეთ, რომ იყო მნიშვნელოვანი შეუსაბამობები ჩვენს ბილეთებზე, რასაც შეიძლება გამოეწვია ავიაკომპანიის მიერ ჩვენი ბილეთების გაუქმება! ასე რომ, სუპერგმირების მსგავსად, ჩვენ დავიწყეთ მოქმედება და სწრაფად მივხვდით, რომ საჭირო იყო ავიაკომპანიებთან დაკავშირება რაც შეიძლება მალე! ჩვენ განვახორციელეთ საერთაშორისო ზარი ავიაკომპანიის მხარდაჭერის ოფისში, სადაც რიგში ლოდინი გაგრძელდა უსასრულოდ. მაგრამ ღირდა, რადგან ავიაკომპანიის წარმომადგენელმა ტელეფონით მოაგვარა ჩვენი პრობლემა და გვიხსნა რომ ჩვენი მოგზაურობა არ გაუქმებულიყო!
მაგრამ, სამწუხაროდ, ჩვენი გმირობის სტატუსი ხანმოკლე იყო. ჩვენ სწრაფად დავბრუნდით რეალობაში, როდესაც დავინახეთ ანგარიში რომელიც მოვიდა საერთაშორისო ზარისთვის. რათქმაუნდა, ჩვენ არ ვიყავით კმაყოფილები ზარის გამო გაწეული ხარჯისთვის. მაგრამ, რაც მოხდა მოხდა, სამაგიოროდ ჩვენი მოგზაურობა არ გადაიდო, ხოლე ჩვენ და კარგი ამბავი დაგვრჩა მოსაყოლად!
ავიაკომპანიაში დრამატული გამოცდილების შემდეგ, მე და ჩემმა მეგობარმა ვიმსჯელეთ, რათა გვეპოვნა გამოსავალი, რომელიც სხვებს დაეხმარებოდა თავიდან აეცილებინა მსგავსი ვითარება. ვინაიდან მე ვიყავი ტექნიკურად მცოდნე და ჩემი მეგობარი იყო მარკეტინგში, განვიხილეთ სხვადასხვა იდეები. დაბოლოს, ჩვენ მივაღწიეთ ბრწყინვალე იდეას - რა მოხდება, თუ კლიენტებს შესაძლებლობა ექნებათ ზარები განახორციელონ მომხმარებელთა მხარდაჭერის ცენტრში პირდაპირ ბრაუზერიდან, ინტერნეტის გამოყენებით(რომელიც ყველასთვის ხელმისაწვდომი და უფასოა)?
აღფრთოვანებული შევუდექი მუშაობას რათა გამომეკვლია რომ ეს ტექნოლოგიურად შესაძლებელი იყო. რამდენიმე წელიწადი წინ და ვოალა! ჩვენ ვამაყობთ, რომ ვთავაზობთ ჩვენს პლატფორმას LiveCaller-ს, რომელიც მოიცავს არა მხოლოდ ვებ ჩეთს, თანადათვალიერებას და შეტყობინებების აპლიკაციების ინტეგრაციას, არამედ ვებ-ზარის ფუნქციას, რომელზეც ჩვენ ვოცნებობდით იმ საბედისწერო მოგზაურობის დროს საზღვარგარეთ. ახლა მომხმარებელს შეუძლიათ შეუფერხებლად დაუკავშირდნენ ბიზნესს და თავიდან აიცილოს ნებისმიერი დრამა, როგორც ჩვენ დაგვემართა.
გიგა გოცირიძე - CEO და დამფუძნებელი